091202

2009-12-02 @ 20:47:20
2:a december idag och det betyder att man fick öppna ännu en lucka på min chokladkalender som jag fick av momo o moffa i helgen ;) ja i sinnet e jag fortfarande 5 år (ibland)
Idag har jag tvättat en himla massa äcklig och smutsig tvätt,är ju så fruktansvärt tråkigt att tvätta så det händer rätt ofta att man skjuter på de och det resluterar då i att man får dubbelt så mycket att tvätta och det är dubbelt så äckligt och skitigt,men som man bäddar..
Brev från csn har jag fått idag så nu är allt klappat och klart inför skolstarten.ska bli intressant och sätta sig i skolbänken igen.sen har jag även funderat på att börja med körkortet igen nu när man kanske får lite mer pengar på fickan,vi får väl se om jag ens klarar av skolan till och börja med jag e ju inte den som klarar av att ha många bollar i luften direkt,tyvärr.

Imon kommer söta,gulliga,roliga och bästa Emmie hit för att hälsa på.får väl se vad vi kommer hitta på för bus :)
bjuda på mumsiga russinfria lussekatter kanske ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag e likadan. har fasen ingen kalender i år men jag brukar ha det annars haha! har du sett julkalendern? åh va roligt de ska bli o träffa dig igen! =) puss

2009-12-02 @ 20:50:41
Postat av: Emmie

oj,glömde skriva mitt namn innan men du fattade säkert att de va jag =)

2009-12-02 @ 20:51:37
Postat av: Malin

nej det har jag inte gjort.vet inte ens va den handlar om hehe.japp soon! :D ja jag förstod att det va du när du skrev om kalender tihi

2009-12-03 @ 12:33:18
Postat av: Denise

Tjena! Det var ett tag sen. Snubblar in här och kikar lite. Chokladkalender måste man ha! Anders och jag har varsin! Kram

2009-12-03 @ 13:16:47
URL: http://dimish.swedish.nu

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0