4:de advent

2009-12-20 @ 13:42:44
Sorry för dålig update men har haft rätt mycket och göra så har inte haft tid och skriva.

Jaha då var det sista advent idag då.usch va tiden går snabbt.

Har haft två toppendagar med min kära familj :) I fredags kväll kom mamma,jenny och alice (mina systrar) hit.vi hyrde några filmer och åt en massa gott.Igår blev det julshopping på hög nivå,fast jag handlade mest grejer till hemmet.Efter sisådär 6-7 timmars shoppande så fick vi nog och drog hos hemåt för middag,senare på kvällen sen åkte dom hem igen.
Tack för en bra helg! :)

Babe och jag bestämde oss för att klä den nyinköpta julgranen efter att mam o c.o åkt.
hjärtat va så duktig med att sätta i "snörena" i kulorna

sen va det dags att hänga dom i granen.checka även in glittret med ljusslinga i,
köpt på rusta.riktigt smart faktiskt.two-in-one ;)


slutresultatet :)



Resterande inköp

julkrans från ikea.visst va den cool ;)

skor till nyår :D



(Missa inte Anna ankas jul ikväll på tv3 20.00!)

Nu ska jag slå in ems julklapp ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

vad mysigt det ser ut! Haha jadu blåmärkerna gillar mig =) Typiskt! :P

2009-12-20 @ 14:12:33
URL: http://linamowitz.blogg.se/
Postat av: emmie

va fin granen blev o va coolt det va me ljusslinga i glittret haha. det har jag aldrig sett förut. och du, va snygga (nyårs)skorna va! e nyfiken på den där julklappen hehe undra va det kan vara, och vad önskar du dig?! jag har fortfarande inte kommit på något o köpa. puss

2009-12-20 @ 22:25:48
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Snygga skor Malin.

Kram

2009-12-21 @ 23:00:18
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0