8 days to christmas :)

2009-12-16 @ 12:45:19
Jäkla va det snöar asså! kommer ha snö ända upp till knäna snart.jämför denna bilden med den jag tog igår.det är från samma ställe.

ska försöka ge mig ut med odågan och leka lite sen om magontet ger me sig.har tvätten nu egentligen men kan f*n knappt gå ens så blir nog inte mycket tvättat idag kan jag gissa.
Usch kan knappt gå förbi en affär förens det börjar klia i fingrarna,vill så gärna handla.det är ju så roligt! kan det bli fredag nu!

Yaay första julkortet damp nu ner i brevlådan,och det va från mommo o moffa ;)

Kommentarer
Postat av: emmie

oj jösses va mkt snö det har kommit!

2009-12-16 @ 15:24:24
Postat av: Lina

Tråkit att du mådde dåligt igår, hade velat leka i snön :D.. Harrys igår var kul.. hamnade i VIPen med mammas pojkar-tim och Paradise-stefan.. :P men minns inte mkt... saootan!

2009-12-17 @ 10:17:41
URL: http://linamowitz.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var några fler från paradise hotell också men jag gjorde bort mig för jag kände inte igen dom :P Tim var väl snäll, men johanna frågade varför det inte blev nåt med någon av tjejerna.. Då svarar han och säger att dem inte var tillräckligt vackra.. Vilket ägg!

2009-12-17 @ 13:33:50
URL: http://linamowitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0