Happy new year!

2009-12-31 @ 14:00:20
Hej bloggen!
Fint väder vi har idag va,med sol o allt :) men brr så kallt det lär va ute ändå.e alltid så fruktansvärt kallt på nyår,slår aldrig fel ett endaste år.

Började min dag med att inviga mitt nya våffeljärn jag fick i julklapp.OBH nordica såklart (samlar på den serien för er som inte vet,har vattenkokare,brödrost o nu våffeljärn då) så blev mumsiga våfflor till mig och babie till frulle eller aa brunch rättare sagt ;)




Usch har gått och blivit så jäkla förkyld och (ja det låter äckligt och e lika äckligt) slemmig i halsen så får dricka slemlösande nu 3 gånger per dag,så jäkla drygt och det smakar skit verkligen :P plus att jag får ta en massa nässpray också.inte kul alls! men men huvudsaken e ju iaf att jag inte mår dåligt,jag känner mig lika pigg o gla ändå.

Ne tänkte ta mig i kragen här o fixa till mig,städa undan lite och ut med hugofisen för vid fem har hjärtat o jag bokat bord,mm ska bli så gott :)

Lär väl inte skriva här förrens imon så jag vill önskar er alla ett
GOTT NYTT ÅR!





Kommentarer
Postat av: patric pirat

gott nytt

2009-12-31 @ 16:45:32
URL: http://patricpirat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0