Hoj hoj...

2009-12-10 @ 17:08:02
ja så brukade min kemilärare säga i högstadiet när klassen gick in i klassrummet.sen bjöd han alltid på äckliga karameller som han hade haft i fickan hela dan så dom blev helt varma och mjuka.han va helknäpp haha!

Kom precis in efter en hugowalk.har varit borta på ams idag me och skivit ut mig från jobbgarantin,fick lite klagomål från csn tidigare idag så va tvungen att springa bort o fixa.

Årh jag bara väntar och väntar på att mobilen ska börja vibrera,har tittat på den hela dan.det är andra dagen dom lovar att höra av sig men inte gör de :/ va f*n händer liksom? vill veta NU!! blir det skola eller jobb?

Jaha torsdag idag då ja,det börjar dra sig mot helg.det kommer inte hända speciellt mycket under helgen förutom söndag (lucia) då emi pemi kommer upp och hälsar på under dan.ska bli mys ♥
dock tråkigt att min lilla älskling ger sig av på kvällen mot malmö och in flames,kommer inte ses förens på tisdag kväll :( men förhoppningsvis så får man lite mer k-na besök och lilla lina hälsar nog på också.

Ne nu ska jag sätta mig och läsa senaste numret av veckorevyn och vänta på att mitt hjärta kommer hem.blir sen middag ikväll typ sådär vid halv elva hehe.

"Jag vet att jag inte är någon skönhet eller så
om du lämnar mig kan jag väl det förstå
för vad har jag att ge dig som ingen annan har
jag är ingen särskild medans du är underbar

Aldrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
att du är där för mig som jag är där för dig.."




Kommentarer
Postat av: emmie

haha den där läraren minns jag mkt väl. och dom äckliga godisarna med.

2009-12-10 @ 17:52:05
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0