Home alone

2009-12-14 @ 16:06:26
Emmie kom igår och gjorde mig sällskap.vi kollade på en massa filmer o åt en massa gott tills vi storknade,sen va det dags för ems att bege sig hemåt igen.sov själv för första gången sen stuffis o jag flyttade upp.kan säga att det tog några timmar innan man kom till ro,sisådär vid fyra :S hoppas att det blir lite lättare att somna ikväll.
Händer inte så mycket idag (sara kunde inte komma) utan blir bara jag o hugoponken.kanske man ska passa på att gå en riktigt långrunda med honom me.beror på hur kallt det e ute förstås,får så jäkla ont i öronen o i ansiktet av denna kylan.brrr.ska nog hyra nån film iaf om det inte går något bra på tv ikväll.

Saknar dig mitt hjärta

Ha en bra måndagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0