Home alone,del 2

2009-12-14 @ 18:48:21
Sitter och väntar på att min fiskgratäng ska bli klar i ugnen.Jag ÄLSKAR fiskgratäng! tyvärr är det ingen annan som gör de så blir inte att man äter det så ofta tyvärr så ikväll är ett utmärkt tillfälle att äta de :) Mums!
Tänkte lägga mig i ett bad efter maten och lägga på en ansiktsmask,rå om mig själv lite nu när man ändå är ensam.


ska käka mitt nya favvosnacks me.babymorötter med vitlöksdipp :d


Hm funderar på om jag antingen ska kolla på svenska hjältar-galan eller ullared ikväll?
Pliiing! nu är fiskgratängen klar :)


Gaaah längtar ihjäl mig efter min själsfrände.låt denna natten gå fort!


Kommentarer
Postat av: Lina

Svar från min blogg..

Hostar hela tiden, jobbigt så satan! hoppas på att bli frisk snart så vi kan ses!

2009-12-15 @ 13:16:21
URL: http://linamowitz.blogg.se/
Postat av: Emmie

härligt me ansiktsmask.skulle jag me behöva göra=)

2009-12-15 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0