Inte nån som är intresserad av en riktigt snygg partyblåsa!

2009-12-12 @ 15:41:55
Jaha tänkte försöka mig på att bli av med min klänning här då hehe.
jag köpte den för ca en månad sen,tyckte den va så snygg (gör nästan ont i hjärtat att försöka bli av med den) har endast använt den en gång men jag tyckte inte att den passade så bra på mig som jag trodde att den skulle göra tyvärr,så därför ser jag ingen mening med att bara ha den hängandes i garderoben.

150 spänn skulle jag vilja ha för den.den kostade 300 så tycker det är ett schysst pris.







Kommentarer
Postat av: Lina

Var det inte den du hade när jag fyllde år? =)

2009-12-14 @ 12:00:41
URL: http://linamowitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0