katt bak :)

2009-12-02 @ 00:03:49
Nu va man klar med lussekattbakandet,dom blev väl inte riktigt som jag tänkt mig och ser definitivt inte ut som dom brukar göra på bilder man ser i tidningar.man e ju ingen mästerbakare direkt hehe men jädrans va goda dom blev.Det är insidan som räknas ;)

en som dock e riktigt duktigt på att göra fina kisar är den här snyggingen


dom flesta blev riktigt stora och då menar jag STORA
(OBS! inga äckliga russin i)


här har då malin vart i farten,ful som stryk lilla stackaren ;)



Ne nu ska jag krypa ner till min käresta och somna till sex and the city filmen.
Tvätt time imon :p


Sussa sött alla bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: Emmie

mmmm,ser smarrigt ut :) haha du e ju för söt me det du skrivit om den du gjorde. den längst ner va riktigt fin :D ses imon!! puss

2009-12-02 @ 17:28:26
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0