Måndag

2009-12-28 @ 19:47:27
En riktig slappisdag idag verkligen tills jag fick reda på att lillasyster va i kalmar,så jag fixade till mig lite snabbt och mötte henne och hennes kompisar sen blev det en fika =) mycket trevligt.får vi göra om sis! sen va det dags för henne att bege sig hem igen så jag mötte upp bästa lina och hennes mor på stan.blev en massa snack sen fick jag springa hem till hugofisen o gå ut med honom.nu sitter jag mest och väntar på att babie boo ska komma hem så vi kan sätta upp min fina klocka i köket som jag fick i julklapp av mamsen =) sen blire midda,köttfärs á la stoffe.

Imon ska jag träffa linis,alltid lika kul att umgås med dig fina vän ♥

TTYS.


Kommentarer
Postat av: Lina

<3

2009-12-29 @ 01:50:50

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0