The snow is falling

2009-12-15 @ 21:05:07
Såhär såg det ut när jag tittade ut genom fönstret idag.

Har snöat hela dan och kvällen.riktigt mysigt :) har varit ute med hugo och lekt lite idag.dock var det väldigt dumt att ta på sig uggs för när jag postade julkort och handlade så hade det hunnit bli slask och då blev man dyngsur om fossingarna :p Om en timme kommer mitt gull hem och då blir det tacomys :) jag har även varit duktig och gjort knäck.Jag säger bara fy f*n va kladdigt det blir när smeten börja stela lite.

Asså måste bara säga att jag känner inte nån julstämning för fem öre,gör ni? Jag har liksom haft en massa annat i huvet och så helt plötsligt är det bara 9 dagar kvar till jul :S vart tar tiden vägen? jag som alltid hunnit längta till jul och räknat dagarna ;) Men på fredag kommer mamma och systrarna hit och då jädra ska det bli julstämning har jag bestämt.jag ska handla julgran och hela kittet sen blir det lite julklappshandling me :) Ho ho ho! ;)

TTYS.

Kommentarer
Postat av: Emmie

jo visst e det mysigt med snö,jobbigt bara att det typ är isgata ute och jag kör fortfarande runt me sommardäcken :S nej jag håller me jag känner inte heller speciellt mkt julstämning den här månaden har gått otroligt snabbt o helt plötsligt ska det vara julafton liksom,helt sjukt. puss

2009-12-15 @ 22:34:58
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0