Tisdag

2009-12-29 @ 14:58:06
Hej bloggen :)

Idag händer det inte allt för mycket,skulle träffat lina men så blev det inte så tänkte faktiskt sätta mig och (ja du hörde rätt) läsa.fick ju dom tre första twilight-böckerna av älsklingen i 1-års present,hann inte så långt i den första så tänkte ta mig i kragen.sen fick jag den sista boken av emmie i julklapp så nu måste jag faktiskt komma igång.har försökt ringa idag och boka tid för massagen me som jag fick av stoffe i julklapp,men ingen som svarar så får väl försöka imon igen.

Jaha nyår blir ju inte riktigt som man hade tänkt sig,skulle varit i ramdala hos slaven och linda och emmis skulle komma me men pengarna räckte inte till efter jul helt enkelt :( så blir bara jag och hjärtat men det kan vara mysigt de me.man ska ju fira med nära och kära,inte sant? Hur blir ditt nyår? slår du på stort med en riktig brakfest? eller kanske bara med den du håller kär? kanske en liten fest med dom närmsta?

Ne innan jag sätter mig ner så ska jag dansa loss till alla mina goa låtar samtidigt som jag städar,det blir mycket roligare att städa på de sättet plus att det går mycket fortare :) prova!

Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: patric pirat

nyår blir lugn här på Carlandrav... har min mamma o moster på besök så god mat o dryck i ett lugnt tempo... lite raketer o skumpa vid tolvrycket.... skönt att vakna pigg nyårsdagen ju :) o sen ska ja aggera flytthjälp då me o då kan de va drygt att vara bakis:)

ska prova ditt knep angående städning då hehe....ha d gott hojj hojj

2009-12-29 @ 21:45:19
URL: http://patricpirat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0