Update

2009-12-27 @ 21:52:46
Hej alla glada! har ni saknat mig? ;)

Nu är man man back i kalmar igen efter 4 dagar i k-na.
I torsdags morse åkte jag ner till mamma där det bjöds på god julfrukost :d sen gjorde vi oss iordning för att åka vidare till min morbror och mina kusiner i rödeby.där fikade vi och kollade på kalle såklart,sen va det dags för tomten att komma och dela ut klappisar och skrämma dom yngsta ;) paketpapprena flög sen va det dags för julmat,det bästa på hela julen :) sen lekte vi vuxna klappleken,första gången vi gjorde de och det va en succe såklart.måste vi göra om nästa år tycker jag! sen började kvällen lida mot sitt slut och det va dags att åka hem och sova,men inte va paketöppningen slut för att julafton va de,nä inte för malin inte för på juldan (fredag) kom emi pemi hem till oss,vi bytte klappar och fikade.Tack gumman för jätte fina paket och en trevlig stund! det är alltid lika kul och ses :) sen fick jag skjuts av henne in till stan där det vankades ännu mera julfirande hos stoffes syster.blev jättegod mat,en massa snappsar och spelande sen drog hjärtat och jag upp en runda på stan för att kolla läget,va dock lika drygt som vanligt så vi begav hos hemåt till stuffis föräldrar med alla paket och hundar.På lördagen åkte jag och hjärtat in till stan och träffade sara,vi fikade lite sen va det dags för den årliga mellandagshandel.usch va mycket folk det e,inte kul att stå i världens kö för ett par strumpor men e det rea så e de :p sen skulle vi egentligen ha begett oss hem mot kalmar men vi pallade inte de så vi bestämde oss för att stanna en dag till.så det blev tvmys i soffan hos stuffis föräldrar.Ikväll fick vi skjuts hem av stoffes pappa vilket uppskattades otroligt mycket med tanke på alla julklappar,packning och hugofisen såklart :p

Tack alla som medverkat till 4 jätte bra dagar! men måste ändå säga att det finns inget som är skönare än att få komma hem till sin egen säng :)

Ville bara slänga in lite bilder också (tyvärr blev det inte fler)

mina fina systrar


älsklingen fick va tomte :)


Nu väntar duschen sen den efterlängtade sääängen!


Kommentarer
Postat av: patric pirat

hehe klappleken e kul... gjorde den me för första gången.... ja köpte en korv me mos o slog in :) de e ju inte lätt hitta en julklapp för 20 spänn ..... go fortsättning på dig

2009-12-28 @ 18:51:49
URL: http://patricpirat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0