Ville bara säga..

2009-12-06 @ 02:00:25
Hej "alla" bloggläsare!

Har suttit största delen av kvällen med att försöka få till min blogg.Har varit inne på en massa sidor för att få hjälp så lite klokare har man väl blivit men shiiiit va svårt de e.kommer ju ta en evighet innan man lärt sig alla koder och vad man ska skriva för att få som man vill.

Jag va inne på en riktigt cool sida (http://www.effmypic.com) innan där man kunde göra roliga grejer med sina bilder.ville ha denna på headern (eller vad det heter)  = istället för blomman men jag fattade inte riktigt hur man gjorde den större så den blev bara jätte liten i högra hörnet så jag gav upp.



Jo vill bara säga me att jag ändrat designen på min blogg så den kanske ser konstig ut (?) om så e fallet så klicka bara på uppdatera/hämta igen så rättar det till sig.det är lite segt här på blogg.se och tar lite tid för vissa mallar att uppdatera sig.

Ne nu orkar jag inte mer så nu tackar jag för mig.

Gnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0