Wish me luck

2009-12-08 @ 13:08:10
uhh om några timmar e det dags.börjar faktiskt bli lite nervös :S ska förbereda mig på vad dom kan komma att fråga.

Igår kom bästa lina förbi en runda,blev fika på skafferiet och jag min klant spillde ut hela min latte haha.blev en runda på stan sen köpte vi godis på tokige ture och gick hem till mig och satt som två datornördar ;)

Annars händer det väl inte speciellt mycket denna vecka förutom att emmie kommer upp på söndag för att hålla mig sällskap.stoffe ska iväg till malmö sön-tis :( blir förmodligen en runda till kosta julmarknad med ems och lina också :) sen förhoppningsvis dyker sara upp på måndag me :) så ensam blir jag nog inte iallafall.Ingen som vill va de på lucia ju!

Ne nu ska jag göra mig redo här.

TTYS


Kommentarer
Postat av: Emmie

oj, så fint du har fått det här i din blogg! du måste visa mig sen hur man gör. va ett bra tag sen jag hade tillgång till dator nu så det är därför jag inte skrivit i min blogg på ett tag. puss

2009-12-08 @ 15:33:12
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha vi kan ju alltid gå lussetåg :D:D

2009-12-08 @ 15:34:06
URL: http://linamowitz.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0