back to school

2009-11-12 @ 17:03:10
Jaha då var det bestämt,i januari sätter jag mig i skolbänken igen ska bli mycket intressant och (trodde aldrig att jag skulle få höra mig själv säga det) roligt.
Har varit på kunskapsnavet idag och anmält mig och fått information :)


Imon är det dags för linas födelsedagsfest.ska hänga med henne till bolaget som lite "stöd" ;) och på stan innan kvällen och hjälpa henne hemma med att förbereda all mat och allt annat som behövs fixas.


någon som såg sista avsnittet av true blood igår? det va ju helt galet spännande!


Missa inte mammas pojkar ikväll!



Kommentarer
Postat av: emmie

kul för dig att du har bestämt dig för det nu gumman :)

2009-11-13 @ 00:40:34
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0