091124

2009-11-24 @ 10:41:22
Vissa dagar går det helt enkelt inte att somna om när hjärtat går till jobbet,dels för att man vaknar av att han ska smörja in min tatto (hehe) och dels för att hugo skäller som en idiot när han går.sen var jag ju tvungen att ringa syster yster och gratta henne idag me innan hon åkte till skolan (åh kommer ihåg när jag fyllde 15,men det tar vi en annan gång),så klockan åtta va man uppe idag.ni tror säkert att jag e knäpp som tycker att det visst e lite skönt att komma upp i tid iallafall fast jag egentligen inte behöver de,men har man varit arbetslös så länge som jag så kommer man tillslut till en punkt då man faktisk (tro det eller ej) tröttnar på att ha sovmorgon och på att vara ledig dygnet runt.
Nu har jag varit ute en runda med hugo och ska strax ska jag sätta mig i arbete (= damma,dammsuga,diska) för imon kommer ju sara hit och stannar över natten :)



vill jag gärna ha det så rent som möjligt när det kommer hit folk (det är bara jag och stoffe som klarar och leva i skiten tro mig).palla städa imon kommer ändå få dammsuga en gång till plus att jag har tvätten då me.men men ska iallafall bli kul och träffas igen gumman,va ju ett bra tag sen vi hittade på någonting bara du och jag.

Hörde en ny bra låt (tyvärr är den ny så det går inte att få hit den på min blogg) i morse när jag satt och tittade på vakna med the voice.
Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=rOg_IHwXWsk&feature=fvst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0