Måndag

2009-11-09 @ 17:17:17
Haft tvätten idag egentligen men finns inte så mycket och tvätta så jag struntade i de.

Ni kanske inte vet att jag e ett sånt enormt true blood fan,jag älskar allt som har med vampyrer och göra.då kan ni säkert gissa er till att jag älskar twilight också,biljetterna e såklart redan fixade till uppföljaren new moon så den 21:e är det dags att sätta sig i bio mörkret med mitt hjärta :) För er som inte har någon aning om vad true blood e klicka på denna länken http://www2.canalplus.se/misc/trueblood/se/index.html så om ni gillar vampyrer som jag så garanterar jag att ni kommer bli som helt besatta när ni väl börjat kolla.
Ska börja tanka ner säsong två nu me när säsong ett börja lida mot sitt slut.Åh är så spännande!




Har nu gjort ett matschema (ja ett sånt som satt uppe utanför matsalen i skolan hehe) inför dessa två veckor innan löning.det är faktiskt rätt smart om man inte har mycket pengar och man får ta vad man har.vi skrev upp allt vi hade i frys,kyl och skafferi sen kollade vi vad som passade ihop med vad och så lyckades vi få ihop en middag varje dag två veckor framöver.men oj vad vi kommer få STORhandla när pengarna kommer.




Kommentarer
Postat av: emmie

smart ide med matschema=) åh jag älskar me twilight, fast däremot har jag aldrig sett true blood. kanske man skulle se då.

2009-11-10 @ 16:37:39
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0