helgen som varit

2009-11-30 @ 15:29:11
Blev en rejäl och behövlig sovmorgon idag efter helgen.jobbade i fredags så kom inte i säng förens tre sen skulle man upp vid sex för att ta bussen ner till k-na vid åtta :p då va man rätt seg vill jag lova.träffade emi pemi på stan.vi fikade (haha kommer aldrig glömma nallegubben) och skrattade så ögonen började rinna,blev lite shoppning inför kvällen och sen åkte jag vidare hem till mamma för att fira jenny.efter kalaset fick jag skjuts till emmie för förkrök med lite wii-spelande sen drog vi ut en runda.hade en mycket trevlig dag och kväll :) igår var det tänkt att vi skulle gå på julmarknad på dan men jag orkade verkligen inte de så blev det lite mys hemma hos mamma senare med god middag.synd att det blev lite stressigt i slutet bara.
Tack för denna helgen allesammans!

Kan inte fatta att det redan är den siste november idag.snart är det ju julafton och nyår! tiden flyger verkligen förbi.åh vad jag längtar! kommer dock bli stressigt med julklapparna detta året tyvärr men men huvudsaken e ju att det blir några inhandlade iaf.

Nu längtar jag efter mitt gos.


Ha det bra alla söta!


Kommentarer
Postat av: emmie

tack för en riktigt rolig helg med dig.

2009-11-30 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0