I'm singing in the rain

2009-11-05 @ 20:08:51
Sitter och mumsar på center magic mint :d och har allmänt tråkigt.har sprungit en runda på stan och handlat hem lite "nödvändiga" saker annars har det inte hänt allt för mycket idag.Måste säga att det är väldigt korkat att dra på sig uggs när det regnar ute,oj va blöt man blev men dom är ju så grymt varma och sköna att ha på sig.Älskar mina uggisar!
Tack o lov är nästa vecka lite mer händelserik än denna.Lina fyller 20 så det ska firas :) sen kommer förhoppningsvis emi pemi upp,och så ska jag ju till kunskapsnavet för vägledning vilket ska bli mycket intressant.för er som inte vet så funderar jag starkt på att börja plugga snart,det finns ju inga jobb alls här och jag e så förbannat trött på att aldrig få nått svår från de man sökt.Jag känner mig verkligen redo för att sätta mig i skolbänken igen vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra.sen så tycker jag till och med (hör och häpna) att det faktiskt ska bli riktigt kul :)
Nu är det dags för mitt nya favvoprogram Mammas pojkar
Ha en mysig kväll!
Känner mig lite vintrig ikväll så slänger in en vintrig bild :)


Kommentarer
Postat av: Emmie

lite nödvändigt var det ja,haha. hmm,jag gick också ute me mina uggs i regnövädret häromdagen. fattar inte varför dom gör vinterskor som inte ens tåler en droppe vatten för det blir ju lika dant me snön sen hehe.

2009-11-06 @ 16:24:24
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0