Life's a bitch

2009-11-06 @ 20:11:25
God kväll.

Sitter med ett glas vin i handen och känner mig allmänt deppig över min situation :p hatar att vara så förbannat fattig! Har precis avnjutigt en god middag med min käresta,ska kolla på Wolverine lite senare me.den e ju så himla bra! gutt att man kan tanka igen :)
Igår kollade vi på my bloody valentine 3d haha,den va sådär.
Såhär snygga va vi med våra 3d-glajor :)
Hugo skulle självklart vara med på ett hörn :D




Nu ska jag joina mitt gull i soffan.sen blir det chips,vin och nygårda julmust :d

Ha en mysig fredagskväll allesammans det ska jag iaf ha!

Kommentarer
Postat av: emmie

haha snygga glasögon. men va söt han e hugo. btw, snygg tröja :)

2009-11-07 @ 11:55:40
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe tackar!

2009-11-07 @ 13:21:22

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0