Lördag

2009-11-07 @ 16:17:40
Sitter med en påse lördagsgodis i köket och gör stuffis lite sällskap medans han har åtagit sig den STORA uppgiften att diska.för er som inte vet så brukar det hinna bli ett stort berg av disk innan vi tar tag i saken.
Idag/ikväll händer det inte speciellt mycket.,det lugnt bara med mitt hjärta.
Börjar faktiskt bli lite nervös inför the big day.det är bara 1 vecka och två dagar kvar nu :S är så rädd att jag kommer banga när man väl sitter där.tyvärr kan inte stoffe följa med men har iaf lina som stöd :)
Sitter med en påse lördagsgodis i köket och gör stuffis lite sällskap medans han har åtagit sig den STORA uppgiften att diska.för er som inte vet så brukar det hinna bli ett stort berg av disk innan vi tar tag i saken.
Idag/ikväll händer det inte speciellt mycket,det blir att bara ta de lugnt med mitt hjärta.
Börjar faktiskt bli lite nervös inför the big day.det är bara 1 vecka och två dagar kvar nu :S är så rädd att jag kommer banga när man väl sitter där.tyvärr kan inte stoffe följa med men har iaf lina (http://linamowitz.blogg.se) som stöd :)
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: emmie

äh,det kommer att gå bra. även att det gör svinont så är man så nöjd sen när det väl e över =)

2009-11-07 @ 20:08:08
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/
Postat av: Lina

haha klart jag följer med dig:) och hålla hand :D

2009-11-10 @ 13:36:40
URL: http://linamowitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0