Partey

2009-11-11 @ 16:29:41
trodde att det skulle bli en helt vanlig hemmakväll igår men oj så fel jag hade.efter ett antal sms från min chef så lyckades hon få mig till julbord på Sandra med några från bistrogänget.Var sjukt mycket folk där (såg till och med en viss idiot från k-na) fick gratis dricka hela kvällen och oj vad vi ägde på dansgolvet haha.blev en lite runda till molly's också.

Tack allihopa för en fantastisk kväll hade så jäkla kul :)


Carro (min chef) partygirl no.1


glittertajm **





Kommentarer
Postat av: emmie

julbord redan? hehe. ja det gäller att vara ute i god tid :) puss

2009-11-13 @ 00:41:59
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/
Postat av: Malin

ja det va det för hela restaurangbranschen i småland tror jag

2009-11-13 @ 12:47:00

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0