Sara tajm :)

2009-11-25 @ 10:44:41
Hej bloggen.
Va lite seg idag men nu har man äntligen lyckats masa sig upp ur sängen.ska ta en dusch och sminka mig strax och förhoppningsvis hinna ut en runda med hugofisen innan sara kommer hit :) sen blir det frulle på stan och en massa snack som vi verkligen har och ta igen.kanske blir några kalla ikväll me det vet man aldrig ;) sen imon blir det nog en runda på julmarknaden på slottet.ser verkligen fram emot idag! dammsög,diskade och dammade hela lägenheten igår så nu är den (nästintill) skinande rent här me.

Nu har sara rustat upp sin blogg så om du är nyfiken på att se vad som händer i hennes liv gå då in på: http://holmbergsara.blogg.se


På lördag blir det en runda ner till kallekrona för och fira min lillasyster som fyllde 15 igår,ska allt provköra den där moppen me ;) kommer själv ihåg när jag hade de,man hade sån glädje av den och körde verkligen land och rike haha (kommer du ihåg emmie?)

Ne nu får man ta sig i kragen här.




Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart kommer jag ihåg det hehe. jag komfimerade mog den dagen tillome.tänkte ta på moppen till kyrkan den dagen men det blev aldrig av haha

2009-11-26 @ 03:18:26
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0