Söndag

2009-11-08 @ 22:50:29
Har tittat lite halvt på...och så kom polly.Blev nudlar till middag idag,inte världens godaste men va fasen gör man.
Ska kolla på Mask (ni vet den filmen där cher e me och som handlar om hennes son rocky som har någon sjukdom eller vad det e så hans ansikte e helt vanställt?) sen när jag ligger i sängen.Ja! jag tittar mycket på film,men vad gör man liksom när man e arbetslös? Hm kanske skulle satsa på och bli filmkritiker ;)
Idag antar jag att dom flesta har firat fars dag,jag är inte en av dom.Har bara tagit det lugnt,dammsugit lite och varit ute med hugo.Ännu en händelselös dag med andra ord :p
Längtar tills torsdag då man förhoppningsvis får goda nyheter så man kan klura ut sin framtid.Är trött på denna skiten nu! sammanräknat om man bortser från sommarjobb så är det 11 månader arbetslöshet,det är en väldigt lång tid.Ge mig ett jobb! hur svårt kan det va?
Nu tror jag att jag ska vara lite barnslig och fortsätta mitt spelande av Sims.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emmies syster Annelie

Hej kul att du bor i Kalmar som jag, har förstått att du bott här ett tag!! Kalmar är en riktig studentstad så alltså ett tips börja plugga om du har en plan på vad du vill läsa! Jag läste lärarprogrammet och tyckte det va riktigt kul och plugga igen helt annorlunda än på gymnasiet. Kram kram

2009-11-09 @ 14:12:22
Postat av: Malin

japp sen i mars :) stormtrivs verkligen.

Tack för tipset :)

2009-11-09 @ 14:41:35

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0