you gotta love vampires

2009-11-18 @ 09:54:48
Som ni vet är jag ju galen i vampyrer så efter att ha sett klart både säsong ett och två på true blood (va så sjukt bra btw!) och medans man väntar på att få se edward och bella (twilight) på vita duken igen (vilket jag ska göra på lördag,yaay!) så har jag börjat kolla på en ny serie som heter the vampire diaries den verkar riktigt bra! och påminner lite om twilight faktiskt och tydligen så kom böckerna långt före twilight så enligt vissa så har dom härmat från the vampire diaries till twilight,hänger ni me?

så kan ni inte få nog av dessa mystiska och förföriska varelser som jag så är detta ett bra film/serie tips.




Gick upp vid vid åtta-tiden idag,kunde inte somna om efter att stoffe hade gått till jobbet.jag tänkte jag att jag skulle äta gröt och till de ville jag ha sylt (hallon & blåbär) men det skulle jag får ångra för när jag tog fram syltburken så satt locket så hårt så jag drog till rejält och då tappar jag hela burken så locket åker av och jag står med sylt i hela köket och över hela mig.så j**la drygt! som tur va hade jag inga finkläder på mig direkt och jag har tvätten idag och hugo "hjälpte" till med att göra golvet rent.


Känns som att man har blivit helt mörbultad på ryggen speciellt på ryggraden,gör sjukt ont när man ska bli insmörjd (ja kan inte smörja in mig själv,når inte hehe) sen e jag så trött på att inte kunna ligga på rygg,brukar ju göra det rätt mycket annars.vill bara att det ska läka klart nu så man slipper detta eländet,längtar dock inte tills det börjar klia.

ne nu ska jag ringa csn,har lite frågor att ställa.




Kommentarer
Postat av: emmie

usch ja,jag vet hur drygt det är under läkningstiden. men det e snart över :D

2009-11-18 @ 16:30:59

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0