April april!

2010-04-01 @ 12:38:26
Ja idag är ju dagen man ska luras.Har ni hunnit lura nån än? det har inte jag men ska nog lyckas komma på nått riktigt klurigt till min pojkvän sen (mohaha ;))

Sitter just nu hemma och väntar på att sista lektionen ska börja sen är det loooov! så gutt :D
sen blir det hem och städa,plugga och ut och gå en lång promenad med emelie.
Anledningen till att jag ska städa är för att min mamma och mina systrar kommer upp imon.blir en runda på stan och ikea sen ska vi käka påskmiddag ihop.ska bli så kul! saknar my family ♥

Föresten ibland har man verkligen tur.Häromdan när jag skulle sätta upp en skylt i hallen så stod jag på en stol för att nå upp där den skulle sitta.Jag tittar då till vänster uppe långt in på garderoben och där ser jag att det ligger en avlång kartong.Jag börjar undra va det kan vara som vi har lagt där för jag kände inte igen kartongen och tänkte att det kanske va stoffe som hade köpt nått.När jag sedan öppnar så ligger det två jätte fina ljushållare i smide med prislappar på och allt :D Det måste ha varit dom som bodde här innan som glömt den.Nu hänger dessa två på en vägg i hallen.skitsnyggt blev de! snacka om tur.

Hoppas att ni får påskägg med en massa godsaker i (själv så har jag önskat mig ett med en gurka i,skojja ;)) och så vill jag önska er alla en glad påsk ifall det inte hinner blir nån mer uppdatering här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0