en fantasifull rubrik blir det inte idag

2010-04-12 @ 14:31:19
Usch fy *blip* *blip* va dåligt jag mår i halsen!! Ringde vårdcentralen nyss så imon 15.00 ska jag dit och ta svaljprov,va fullbokat idag :( Ska bli skönt och äntligen gå dit och få reda på vad som har fått mig och lida i sju dagar nu.Vill bli frisk nu!!

Eftersom att jag inte är i skolan idag så har jag inget bättre för mig än och sitta här så tänkte dra upp helgens händelser för er.
I fredags va det dags för årets första grillning så vi gick upp med tuppen (10.00^^) sen kom thiago och robin (stoffes kollegor) hit så åkte vi och handlade mat och alkohol.Va jätte fint väder så vi satt ute medans köttet låg på grillen.Jag mådde väl sådär i halsen men humöret va ändå på topp.vid 4-snåret tog jag bussen ner till k-na och åkte direkt hem till emmie.Fixade till oss det sista sen åkte vi till zandra för lite förkrök.Ju senare på kvällen det blev ju sämre blev jag och febern kom tillbaka så jag fick sitta och kyla mig med vinflaskan haha men jag gav mig ändå inte utan vi drog till harrys/sliver,väl där inne så blev jag ännu sämre så då fick jag ge mig och emmies brossa var så snäll och skjutsade hem mig till emmie.Va riktigt skönt att få lägga sig vill jag lova! På lördan mådde jag faktisk mycket bättre och va inte alls trött trots att jag fick gå upp "tidigt" för mormors pensionärsfest/kalas ^^.Va riktigt trevligt med hela tjocka släkten,tror vi va ca 50-60 pers.God buffé fick vi och mumsig fika,va dock väldigt jobbigt att svälja.Efter kalaset skulle både alice och jenny iväg så fick lite mami time på kvällen med pizza :) va riktigt längesen det bara var vi två.På söndan sen så åkte vi in till stan för årets första glass på glassiären,va riktigt skönt att få svalka sin hals.Sen åkte jag hem.Har saknat mina älsklingar så! ♥

Nu: ut med hugo sen bädda ner mig i soffan med en kopp te och tycka synd om mig själv ;( buhu!

Hoppas ni har en mycket bättre dag än mig iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0