Happy easter!

2010-04-03 @ 13:57:29
Igår kom som sagt min mamma och mina systrar och min ena systers pojkvän hit.Vi började dan med att åka till ikea och där hände det en hel del spännande saker haha! När fötterna började verka så begav vi oss till city gross för att handla till vår lilla påskmiddag.Maten blev precis klar tills babie kom hem från jobbet.Mycket gott blev de :) sen fick jag en massa påskägg också,det tackar jag för! och ikväll ska babie och jag byta påskägg,ska bli spännande och se vad man får hihi.

Idag ska jag passa på att plugga lite sen blir det grillning ikväll med babie.Årets första grillning äntligen! :) Våren är verkligen här.klarblå himmel och 10 grader varmt,vilken underbar dag!

Nu ska jag gå ut med hugo i det fina vädret.

Glad påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0