It hurts

2010-04-07 @ 17:16:36
Buhu jag mår inge vidare idag,har sjukt ont i halsen ;( .Började lite smått igår när jag gick på stan men blev mycket värre mot kvällen plus att jag kände mig helt yr och ömtålig (som man gör när man har feber).Vill inte bli dålig nu till helgen när jag ska ha så kul! Jag som aldrig är sjuk,får hoppas att detta hinner försvinna :S. I hopp om att bli bättre till helgen så ska jag sola lite ikväll och även färga håret så man känner sig lite snyggare innan man åker ner :)

Nu ska jag fortsätta läsa i min bok (som suger btw).


Kommentarer
Postat av: Lotta

Så synd om dig att du har ont i halsen, drick mycket och varm så ska du se att du snart blir bättre. Är Emmie glad nu när du ska komma :-), får jag kanske se dig me imorgon då när jag ska frisera Emmie.

Krya på dig!

Kram :-)

2010-04-08 @ 16:46:09
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig kväll sötnos! =)

2010-04-08 @ 20:17:30
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0