Jag dissar!

2010-04-06 @ 19:05:18
Jag måste bara slänga in ett inlägg där jag vill dissa's nya eye make-up remover pads.Det står på baksidan "effektiva rengöringspads med olja som snabbt och varsamt avlägsnar all ögon make up,även vattenfast" Haha snabbt och varsamt va de ja :thumbdown: För det första så får man stå sjukt länge och gnugga och jag får till och med gnugga med lite vatten på ögat innan jag använder padsen för att få bort sminket och ju mer man gnuggar ju mer svider det i ögonen.Det känns verkligen (jag skojar inte) som att man står och hackar lök! Efter mycket gnuggande så är man helt tårögd och röd i ögonen och jag är inte den som är känslig mot sminborttagningsmedel,mina ögon tål en hel del vill jag lova.Nej usch ta bort denna ur butikerna och ta tillbaka den rosa lilla burken ni hade innan så slipper man lida.



Någon som har upplevt samma sak som jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0