Lov

2010-04-06 @ 19:14:29
Så jäkla skönt att ha lov,kan sova hur länge jag vill och göra vad jag vill :D synd bara att det inte finns så mycket att göra.På fredag händer det iallafall grejer,några kollegor till stoffe kommer hit på dan så ska vi grilla och dricka en massa gott :) vid fyra-snåret åker jag ner till emmie,fräscha till sig lite sen så fortsätter festandet med zandra också.Lyckades hitta en kavaj och spetsbody idag som jag ska ha till mina snygga skinnleggings (som jag inte köpte för så längsen) på fredag.


Kavaj: Vero moda
Spetsbody: Bik bok
Leggings med skinndetaljer: Vila
Nitarmband: Vila


Nu måste jag ta mig i kragen och diska upp berget i köket.Vad gör man inte för att få shoppa lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0