My head is spinning

2010-04-21 @ 17:40:41

Gaah är otroligt mycket i huvudet nu.Massor med förberedelser inför dom nationella proven.Jag har sammanlagt 5 prov nästa vecka,5! och det är inte bara nationella.Sitter just nu och försöker klura på mitt pm,är en riktig plugg dag idag.Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt :S Men det måste gå,är ju bara en månad kvar nu sen är jag äntligen klar :) Blir dock inte många dagar ledigt för det blir jobb på bistro i sommar igen.Ser fram emot att få börja jobba igen! (trots lite utskällningar här och där ^^).

Vilket väder vi har va! har varit varmt och skönt nu i några dagar men igår bad stoffe mig titta ut genom fönstret och vad ser jag då,SNÖ! i april.Detta går inte för sig.Och idag har det bara småduggat hela tiden o solen kikar fram ibland.Va är detta? Det måste bli lite fint innan min födelsedag,har kunnat sitta ute så länge jag kan minnas på min dag.Appropå födelsedag (som är om ca 3 veckor :D) så efter ca ett 2 timmar långt samtal igår med bästis och efter ändringar från goa göteborg och liseberg så har vi nu äntligen bestämt oss för en shoppingdag i malmö två dar efter vår födelsedag :) ska bli så kul! har ju aldrig riktigt åkt iväg och hittat på nått tillsammans.För er som inte vet så fyller vi år på exakt samma dag,va är oddsen för de ;) Har dock haft lite svårt att kunna gå på varandras kalas hehe men tycker vi har lyckats bra med att fira varandra ändå tycker jag.Är så glad att jag har dig min vän ♥

Blev ingen tatto med yllza,pengarna räcker inte till tyvärr men ska se ifall man kanske kan göra de i maj istället.

Nu: Gräva ner mig igen i alla läxor :P


Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Här har det oxå hänt lite ser jag!

Jättefint!

Lycka till med dina läxor.

Kram :-)

2010-04-21 @ 22:10:56
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0