fast för min del blir det bara alkohol...

2010-04-08 @ 22:16:29
Efter och ha tryckt i mig strepsils och ipren så mår jag nu mycket bättre,febern är borta och det gör inte alls lika ont i halsen längre.Så imon kör vi som planerat! :D upp tidigt för klockan elva ska jag,babie och thiago handla mat och alkohol.Vid två kommer några av stoffes kollegor hit och då ska vi grilla,ska bli riktigt nice sen vid fyra snåret åker jag ner till k-na och direkt hem till ems sen drar vi vidare till zandra för ännu en grillning fast för min del blir det bara alkohol ;) kan ju inte grilla två gånger.
På lördag ska mormor firas sen får jag se om jag stannar kvar till söndag eller åker hem efter kalaset.

Lär nog inte blogga nått mer under helgen så ni får ha en fin helg allihopa så hörs vi snart igen ♥


Kommentarer
Postat av: emmie

hej gumman!! min mobil är stendöd.får inte igång den så hoppas du ser detta snart.puss

2010-04-08 @ 23:31:53
Postat av: Emmie

tack för igår =) kul att äntligen få träffa dig igen! puss

2010-04-10 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0