10.01.02

2010-02-02 @ 16:55:40
Sry för dålig update!

men har inte haft varken tid eller lust att blogga.Vad har då hänt i helgen tros? jo..

i fredags kom min syster och hennes pojkvän upp.jag gjorde mumsig tacopaj som va omtyckt :) sen gick vi till harrys för att bowla.Simon (sis boyfriend) ägde bowlingen och fick strike efter strike.Hade riktigt kul!

lördan fikade vi alla på nilsson (såklart! ;)) sen va det dags för ungdomarna (ja! jag ser mig som väldigt gammal i deras sällskap) att åka hem igen.Jag och babie gick hem för att fixa till oss inför nästa besök som bestod av bästa yllza och thiago (stuffis kollega) lyssnade på skön musik och hade riktigt trevligt sen gick vi vidare till KM där jag äntligen fick sörpla i mig piña colada(s) på två röda ;) mums! sen gick jag och yllza till palace för att dansa loss till stängning :) Grym kväll!

I söndags blev det bara lugnt.pluggade lite och slappade till film.

Igår blev det också plugg (och film).hade prov i svenskan idag,referatprov.hatar de! men tror faktiskt att det gick bra ändå.kände mig nöjd med de jag skrev.Har bara haft svenska som sagt och engelska idag,så skönt med bara två lektioner.Ikväll blir det också en massa plugg :P ni måste ju tro att jag e värsta plugghästen haha.har aldrig varit såhär duktig i hela mitt liv ^^

Jag är så glad idag för att min bästaste vän (emmie) kommer upp imon.yaay! :D ska bli såå kul! har inte setts på evigheter känns det som.Blir en runda på ikea (och MODEhuset kan jag gissa),ska hjälpa henne att hitta grejer till den nya lägenheten :)


BFF



Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiii jag har längtat så mycket, va gulligt skrivet gumman =) imorgon ses vi och det ska bli så himla kul. puss

2010-02-02 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0