8:de februari

2010-02-08 @ 20:20:46
Hej bloggen!

Jag mår inge vidare,har gått och blivit lite små sjuk så blir bara en kort update.

Helgen har vait mycket bra med god mat,dricka och trevligt sällskap.

Idag har jag varit i skolan,pluggat med yllza hemma hos mig en stund och gjort tacopaj :)
När yllza hade gått tog jag ett bad för att värma upp mig sen så har jag pluggat vidare men pallade inte mer nu för jag blev så himla dålig helt plötsligt,och sen e jag så himla trött me.tur att man börjar sent imon! om man nu ens kan gå :S

Ligger och slö kollar på outsiders just nu.Elallergiker handlar det om.haha låter helt sjukt!

Längtar efter min babie

Blog ya'll later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0