All by myself

2010-02-26 @ 19:46:03
Sitter här hemma och har precis smält i mig mcdonalds *host* som att man inte e tillräckligt fet *host*.Babie e på nån workthing så det blir bara jag och en flaska vitt ikväll.Det är ingen som kan umgås med mig för alla e iväg :( Ska läsa klart den förbannade novellen me,blir kanske lite roligare efter ett par glas ;)
Vad gör ni denna fredagskväll?

Just de har shoppat lite idag så man kan va lite fin till nästa helg för då åker jag ner till k-na :) Berättar mer om vad som händer där nere när det börjar närma sig.Jag får se om jag pallar slänga upp lite bilder på det jag har shoppat senare.

Ne nu måste jag ut med hugo sen dra i mig några glas och börja läsa :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emmie

haha ja det kanske blir roligare då! vem vet, det återstår att se. om det nu skulle bli det så vet du hur du ska göra hädanefter när du ska plugga. puss

2010-02-26 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0