Har suttit..

2010-02-13 @ 17:06:20
och pluggat lite.på självaste lördan! tänker ni säkert då.ja! jag har så mycket läxa så jag måste plugga i stort sett varje dag inkl helger :P det suger gör de men dom kör ju ultra speed på en termin när man går "vuxenskola" så man har inte så mycket till val.Vad gör du denna lördag?

Ikväll blir det några cider till melodifestivalen som man kan hoppas e bättre denna gången.Kollade inte ens på hela förra gången för det sög verkligen! ja menar come on dolph lundgren,en fjantig fd lattjo lajban brud och en sen idol måns.Snacka om udda trio av progamledare haha! och dåliga va dom också.(spec christin *host *host) sen va det inte en enda bra låt.nä usch vart e melodifestivalen på väg egentligen?

Har ni föresten kollat på vampire diaries och legend of the seeker som jag tipsade om? perfekt att dom går direkt efter varann på 6:an också :)

Ne om man kanske skulle joina sin bättre hälft ;) i soffan nu.Passa på och mysa nu när han e hemma.Saknar honom så sjukt mycket varje dag när man kommer hem från skolan.e så fruktansvärt tomt och inte alls kul att laga mat själv :( Vill ju ha min babie här ♥



Blog ya'll later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0