Hell yeah it's friday!

2010-02-12 @ 21:23:42
Fredag igen då ja.Tycker veckorna går sjukt fort asså! Förkylningen börjar lägga sig nu så det känns skönt.Hatar dock att det e värsta snökaoset ute,när jag kom hem idag efter handlingen så tittade jag mig i speglen och upptäckte att jag va helt svart runt ögonen (såg ut som att jag gråtit).När jag torkade bort det insåg jag att jag säkert har gått runt sån på stan utan att tänka på de haha! inte konstigt att gubben i kassan på systemet tittade länge och konstigt på mig ^^

Igår va jag och hälsade på lina,va ju ett jäkla tag sen vi sågs.blev en massa snack och så fick jag se en massa bilder på hur hon sett ut genom åren hehe va kul.god kladdkaka åt vi me :) va trevligt.Måste ses lite oftare nu när du e hemma igen gumman!

Ikväll händer det inte så mycket.har diskat lite och gjort mat.sitter nu och dricker cider i väntan på att mitt hjärta ska komma hem.Saknar ♥

Blev så jädrans festsugen nu när man sitter och bara tar en cider och lyssnar på go musik!

Kom och tänka på denna gamla låten haha.


Vad gör ni denna fredagskväll?



Kommentarer
Postat av: Emmie

va gulligt du skrev i min blogg. jag önskar också att du aldrig hade flyttat! vill ha dig i närheten så att jag kan träffa dig ofta och när som helst. men men sånt är livet. föresten du undrade om jag skulle ha kort hår nu men nej,nästa vecka kommer nytt löshår att bli ditsatt.fick hem det idag =) så tråkigt att du inte kommer på min inflyttningsfest=( puss

2010-02-12 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0