Ledig dag!

2010-02-17 @ 22:13:27
Kära blogg! (skoja ;))

Som ni kanske inte vet så e jag alltid ledig varje onsdag (så jäkla gutt!) och idag va min älskling också ledig :) så ha haft en mysig dag med honom.Till middag panerade jag fiskfileer som vi åt med mos och hollandeisås,riktigt mumsigt va de! och så har jag även pluggat.har ju som sagt två prov imon,ett i svenska och ett i engelska.aahh wish me luck!

Ska strax kolla på filmen the time travelers wife.Har velat se den ett tag nu! Hatar när man tror att filmer ska komma på bio och sen gör dom inte de.Får helt enkelt nöja mig med att se dom på datorn.Åh appropå film,snart kommer ju alice i underlandet på bio.som jag har längtat! älskar johnny depp och alla filmer han gör med tim burton.Det är helt enkelt bäst! Finns nog inte en enda tim burton film med johnny depp som jag missat.just love it!

Längtar tills den 6:e mars då det är dags att åka ner till min kära hemstad.Sen kanske åka till helsingborg då med min fina bästis och hitta på roliga grejer ;) berättar mer om de en annan dag.


Dags att hoppa i säng.hör av mig imon och berättar hur det gick på proven :S

Natti.


Kommentarer
Postat av: Emmie

åh den filmen (alice i underlandet) måste jag me verkligen se på bio! den lär ju vara hur bra som helst. jag läääängtar så tills du kommer hit gumman. puss o kram

2010-02-21 @ 21:07:40
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0