Let the sunshine in

2010-02-24 @ 13:33:20
Vilken härlig dag :) vaknade till strålande sol som lyste igenom persiennerna.

Har tvätten idag.behövde verkligen tvätta! tänkte gå ut och busa med hugo me i det fina vädret om en stund.sen är det dags att ta tag i allvaret och plugga.har en massa matte att gör tills måndag så dags att sätta fart sen måste jag läsa lite i en novell vi fått i engelskan,så drygt för den e sååå dålig! och att den e på engelska gör ju inte hela saken bättre :P
Vad gör ni en härlig dag som denna?

Åh inatt får man äntligen sina pengar :D som jag har längtat! jag och babie ska gå till 7eleven som vanligt och käka vid midnatt hehe.that's how we do it when we are poor!

Ska kolla på ännu ett avsnitt av glamourama nu medans jag väntar på tvätten.fattar inte varför jag har fastnat för det e ju inte bra direkt.


Kommentarer
Postat av: Emmie

ja visst e det underbart att äntligen få se lite solsken ute. nu är det snart dags att slänga på en film här i all ensamhet. gutt me mat inatt va haha;)

2010-02-24 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0