Sista dan på mitt s.k. "vuxen"lov

2010-02-28 @ 23:08:44
Lite update på helgen.

Fredag
: satt alldeles ensam (fiolmusik^^) med en flaska vitt :( babie va på nån jobbgrej och ingen va hemma i kalmar och kunde umgås med mig :P

Lördag: Babie och jag gick på bio och såg percy jackson och kampen om åskviggen (helt ok film).Sen blev det en runda till KM och jag fick min efterlängtade piña colada ;)

Söndag (idag): Har inte hänt allt för mycket.Solat lite så man slipper se ut som ett lik när man kommer ner till k-na.Jag blev alldeles nyss klar med min novell i engelskan (yaaay!) så har skrivit en bokrecension på den me :)

Blir sängen snart och jag gissar på ännu ett avsnitt av legend (såå bra!) Lovet är nu slut så back to reality imon :P Hoppas på att denna veckan gå fort för jag längtar så sjukt mycket till helgen.Ska ner till k-na och träffa familjen på fredag,blir även några kalla med mamsen på kvällen :) På lördag ska jag träffa bästa ems,vi ska ut och käka thaimat och då ska även lina joina oss och en kompis till emmie också,ska bli så kul! :D sen stannar jag hos henne tills på måndag (har studiedag då).Behöver verkligen den här tiden med min bästis så ska verkligen ta vara på den,vi träffas ju alldeles för sällan sen jag flyttade :(

Föresten har ni märkt att våren börjat smyga sig på? snön smälter bort (sakta men säkert) och solen skiner så man behöver kisa.va lite rädd ett tag att det kanske skulle vara snö på min födelsedag men nu e jag inte de längre :)


Vårtecken förra våren



night night folks'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0