Sjukling

2010-02-10 @ 14:39:44
Suck! ännu en dag med täppt + rinnande näsa,torrhosta och huvudvärk.F*ck e detta asså?! vill må bra nu!! har snytigt mig så mycket så att jag blivit helt torr och röd på "näsvingarna" ^^ appropå de,finns det nått man kan ta på näsan när man blir så torr? ja menar det finns ju läppsyl borde det inte finnas typ nässyl då? ;)

Skulle träffat en tjej från kalmar stadshotell idag ang extrajobb egentligen men jag vågar inte ge mig ut.Blir bara sämre då,så ska ses på måndag istället.Tycker synd om lilla hugofisen me som måste ut,får typ springa runt huset så man kommer in snabbt igen.

Har tvätten idag me,e inte så mkt att tvätta så det är snart klart sen ska jag försöka sätta mig med en massa läxa.Har prov både i matte och samhäll imon.Hu! hur ska jag klara detta e ju dom två värsta ämnena jag vet.Sen kan man ju hoppas att man mår tillräckligt bra för att bege sig till skolan ens.Måste må bra imon kan inte missa dom proven.Jag har lärt mig av mina misstag av och ligga efter,INTE kul!

Nu är biljetterna bokade till wolfman på söndag me :)

och just de missa för guds skull INTE inte inte inte!!! vampire diaries imon på 6:an 20.00!

Ne usch va dryg jag har varit nu och babblat på om jag vet inte vad ^^ Ska ta på mig en massa varma kläder och ge mig ut i kylan med hugo nu :S

psst,kommentera MERA!



TTYS

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig gumman:) MISS U BIG TIME

2010-02-10 @ 14:49:16
URL: http://linamowitz.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Ja dem är så fina! Storlekarna är rätt så normala om man kan säga så.. jag är runt 1.77 lång så en medium sitter jättebra på mig!

2010-02-10 @ 14:58:35
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Emmie

nässyl,haha. e du söt eller vad :D

2010-02-10 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0