Some movies..

2010-02-02 @ 17:43:02
som jag har sett i helgen.

(Skräck/rysare)
Först ut har vi då Paranormal activity.Hu! säger jag bara.jag höll på att skita i brallan haha.ej rekommenderad för den lättskrämde (jag ^^).Handlar om en tjej som har blivit hemsökt av en demon hela sitt liv eller förföljd snarare sagt.Hon och hennes pojkvän vill veta vad som pågår och filmar varje natt dom sover.Händer värre saker för varje natt som går.slutar läääskigt!


(Stöörd film! hehe ne skojar bara,Sci fi)
Sen har vi District 9.Helt stöörd film!! Utomjordingar blir strandsatta på jorden pga nått fel med rymdskeppet och bor tillsammans bland människor fast inom ett instängt område som är bevakat.En kille får nån slags syra i ansiktet och börjar sakta men säkert förvandlas till en utomjording :S Dock e det lilla utomjordnings-barnet rätt gulligt och man börja tycka synd om utomjordingarna.


(Romantisk komedi)
Sist men inte minst har vi ett lite mer roligare alternativ som heter The ugly truth.Handlar om en tjej som är ett riktigt kontrollfreak både vad det gäller i vardan och män.En ny kille som kan en massa om hur män tänker börja på hennes jobb och börjar även hjälpa henne med hur man ska vara som tjej (kläder,hår,snack) för att killar ska vilja dejta henne.händer en del roliga saker under filmens gång men man vet ju redan hur den ska sluta i början av filmen.suck.Förutsägbara filmer,Jäsp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0