23:e januari

2010-02-23 @ 12:43:15
Imon natt får man äntligen sina pengar! ska bli så skönt.hatar och dricka vatten :P inte kul alls!

Sry för den dåliga uppdateringen.Men händer inte så mkt här hemma.Har ju som sagt lov,e så jäkla skönt att få sova ut om dagarna :) sen har jag pluggat en del me,fick en massa läxa som ska vara klart efter lovet :P så så ser mina dagar ut plugga och sitta vid datorn,inge vidare kul faktiskt.Tråkigt att det inte händer nått nu när man väl är ledig men men blir en runda ner till k-na den 5:e iaf :)

Åh vad jag hade velat fixa mitt hår men har inte råd till de för tillfället så får nöja mig med hemmafärgning :/ Träning hade inte suttit fel heller men e man broke så e man.

Föresten någon som har lust att umgås nu på fredag? stoffe ska på nån workgrej,så hade varit nice o slippa sitta själv då.


F*ck jag blir så trött! vad händer liksom? Ibland önskar jag att jag inte hade gjort dom val jag gjort för då hade det aldrig blivit såhär.



Kommentarer
Postat av: Emmie

ja jag säger detsamma, äntligen lön! välbehövligt nu =) känns kul att vi har mkt roligt framför oss nu me så man har lite o längta till i all "vardags-stress" puss

2010-02-23 @ 22:37:12
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/
Postat av: Emmie

synd att det ska vara så dyrt att gå till frissan :(

2010-02-23 @ 22:38:43
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0