Tisdag

2010-02-09 @ 15:25:33
God dag

Vill börja med att säga sry för dom ständigt tråkiga rubrikerna men har fantasitorka just nu.

Idag mår jag S-K-I-T! (#"!!*) fick gå från skolan efter bara en lektion för jag pallade verkligen inte sitta kvar och snora ner hela bordet.sen har jag ont o huvet me.vad händer liksom?! jag e ju aldrig sjuk.andra gången nu på bara nårra månader :S inte kul alls.har tagit en ipren men verkar inte hjälpa :( har bäddat ner mig i soffan och käkar chips som ja inte ens känner smaken på och lyssnar på denna grymma låten.



Nu till nått roligare kanske.Alla hjärtans dag börjar ju närma sig.vad händer då? ska du kanske mysa med din käresta,kanske göra nått kul med familj eller vänner?
Babie och jag har bestämt att vi ska på bio.ska se wolfman,den verkar ju så grym! och han e verkligen det perfekta bio-sällskapet.älskar att gå på bio med honom ♥

Nu orkar jag inte sitta här mer.


Kommentarer
Postat av: Lina

Gumman då, precis som jag had det.. Hoppas du blir bättre snart.. Jag vet inte vad jag ska göra på söndagen, har ingen BOYFRIEND och familjen är inte i närheten för tillfället haha. Vännerna har jag, så får se vad d blir. Puss saknar dig!

2010-02-09 @ 17:27:07
URL: http://linamowitz.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska jobba hela söndagen.. från åtta på morgonen till åtta på kvällen. men när man slutar sen så kanske det finns en speciell person som vill fira dygnets sista timmar med mig :)

2010-02-09 @ 21:33:20
Postat av: Emmie

krya på dig! puss

2010-02-09 @ 21:33:54
Postat av: Emmie

mitt namn kom visst inte me på ett av inläggen här hehe. hoppas vi ses snart gumman :)

2010-02-09 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0