True friendship

2010-02-26 @ 14:00:56
Detta inlägg är tillägnat dig emmie.

I 5 ½ år har va känt varandra och det har varit den bästa tiden jag någonsin haft med en vän :) Har aldrig träffat nån som det klickat med så direkt och som har så lika åsikter som mig.

Vi träffades för första gången första året på gymnasiet och det klickade verkligen direkt.Sen va det lite extra roligt me att vi fyller år på exakt samma dag :) Va e oddsen för att man hittar en vän som har samma födelsedag? Jag e så glad att jag fann dig min vän.Vad hade jag gjort utan dig? Har aldrig träffat nån som tyckt och tänkt precis som jag,som förstår allting och verkligen lyssnar.En sann vän är va du e ♥ och jag vet att jag har varit väldigt dum mot dig en gång och det ångrar jag djupt! Skulle aldrig i mitt liv såra dig igen.Jag har lärt mig min läxa.Är så glad att du förlät mig,annars vet jag inte vad jag hade gjort.

Så många roliga minnen har vi och fler ska de bli! Jag ser fram emot många många många fler år av vänskap med dig.Och glöm aldrig att jag alltid finns här för dig! ♥




Kommentarer
Postat av: Emmie

Naw, herregud va söt du är gumman! jag blir alldeles rörd. tack för att du finns. jag är verkligen lyckligt lottad som får ha en sån otroligt fin bästa vän! jag älskar dig! och tusen tack för samtalet inatt det var vad jag behövde. skönt o veta att det finns nån som alltid lyssnar och ställer upp, oavsett vad. och vad det gäller det som hände för längesen,klart jag förlät dig hur skulle jag annars överleva utan din vänskap? ses snart! :)

2010-02-26 @ 19:04:08
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Va fint du skriver om Emmie. Värdens bästa Emmie. Tänk vad åren går fort redan fem år och va mycket ni kommer att fnittra över en dag när ni sitter där med era virknålar.....:-)

2010-03-01 @ 23:30:44
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0