"Vuxen"lov

2010-02-20 @ 21:31:51
Så jädrans gutt med lov nu asså! hela nästa vecka är jag ledig :D

Igår blev det vindrickande hemma hos mig med bästa lina.Blev lite för mycket för min del så hann inte mer än och komma in till stan förens jag va tvungen att gå hem igen för jag mådde så dåligt :P Men jag har då turen att aldrig bli bakis,den ni ;) (tror jag har varit de en gång i hela mitt liv,och då klunkade jag en halv liter smirnoff på en halvtimme.I mina fjortisdagar ;)) så jäkla skönt verkligen.Jag bli bara lite trött och seg.

Har precis kollat på melodifestivalen.Jag tycker crusified barbara va helt klart bäst! dom gick iaf vidare till andra chansen.vem/vilka tycker ni va bäst? Stoffe e inte hemma förens halv elva så jag har fått sitta här själv :( saknar mitt hjärta ♥

Nu ska jag kolla på filmen fame :)


Kommentarer
Postat av: Emmie

haha ja den där smirnoffen har jag ett minne av ;)

2010-02-21 @ 21:10:32
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/
Postat av: Emmie

svar: tack för att du tyckte håret blev bra. och jag önskar verkligen att du hade varit med på festen! och angående bion så har jag lovat johanna o se den med henne men vi kan ju gå alla 3 annars. jag längtar så otroligt mkt tills du kommer ner hit, ska bli kul! vi träffas verkligen för sällan. saknar att ha dig i närheten så man kan umgås när man vill ju. men vi ses snart. nu när jag har fått lön så kanske jag kan komma upp till dig med nån gång i mars :) hoppas pengarna räcker till de. puss

2010-02-23 @ 11:12:21
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0