Ledig!

2010-01-20 @ 19:30:21
Hey ho!

Har spenderat mestadels av min lediga dag framför datorn,men jag har också varit duktig och gjort läxa.Det är så skönt att alltid få va ledig en dag mitt i veckan,me lajka! ;) Men imon är det upp med tuppen som gäller igen :P så ska försöka att inte..i repeat INTE lägga mig vid tolv! jag blir så sjukt trött,pallar knappt ta  mig upp så skärpning malin!

Har ni föresten hört att Basshunter aka Jonas altberg är med i brittiska big brother? huuuu? lite otippat va! snacka om mediakåt! sänker man sig till den nivån så är man definitivt desperat.Men det är ju bara min åsikt vad tycker ni? (Sen e lady sovereign me också :O *host* som jag brukade lyssna på *host* ;))



Hittade en (pinsamt att erkänna ;)) bra låt med honom ändå.



F*ck måste börja med matten nu!!


That's all folks! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde basshunter hette andreas? ;P haha. Ha det bra nu malin vi hörs om en vecka igen, Puss

2010-01-20 @ 21:02:33
URL: http://linamowitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0