Ledig!

2010-01-13 @ 15:51:26
Hej bloggen!

Sov till halv ett idag.va helt slut igår så behövde verkligen sova ut! mötte upp personen med engelskaboken innan idag,175 spänn behövde jag bara ge för den och den va i jätte fint skick så det va nice.nu fattas "bara" mattebok,samhällsbok och svenskabok :p har några nr jag ska ringa på imon.Har bara tagit det lugnt idag,e fortfarande lite seg sen har jag fått så förbaskat ont i högra sidan av käken och det gör ont ända in i örat :S allt pga en visdomstand som e på väg.kan knappt tugga på högersidan ju :P.

Va inne på en sida innan där man kunde hitta roliga och coola videoklipp.hittade denna killen som beatboxar så jäkla bra,låter verkligen så jäkla äkta!

Klicka här för att kolla in sidan!


Ska försöka få i mig minst en piña colada ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0